Twijfel je wat er precies in een afspraakbevestiging mail moet komen te staan? In deze blog lees je welke punten er niet mogen ontbreken in een afspraakbevestiging en geven we 9 voorbeelden die je direct voor je eigen bedrijf kan gebruiken.
Met een optimale service planning ben je altijd klaar om als bedrijf te groeien, heb je minder kans op fouten in de planning en zorg je voor een hogere tevredenheid onder je klanten en medewerkers. Lees hoe je dit kan bereiken!
In dit artikel leer je hoe een routeplanner voor meerdere adressen werkt en ontdek je of zo'n routeplanner de oplossing is voor jouw field service bedrijf. Zo niet, dan kan je ook kiezen voor een buitendienst met routeplanner, zoals Bessy.
In een werkbonnen app kan je buitendienst afspraak informatie registreren, waarvan vervolgens een werkbon wordt gemaakt. Je leest hier hoe een werkbonnen app precies werkt en met welke werkbon app je binnen- en buitendienst goed kunnen samenwerken.
Het onderhouden van klantcontact kan je team een hoop tijd kosten. Zonde, want deze tijd besteed je liever aan het inplannen en uitvoeren van werkzaamheden. In deze blog lees je hoe je hoe als field service bedrijf je klantcontact kan automatiseren.
Ben je een field service bedrijf? Waarschijnlijk kunnen je klanten dan een afspraak aanvragen op je website. Maar voordat deze afspraak in je planning komt te staan, ben je vaak nog wel even bezig. Gelukkig kan je dit proces automatiseren in Bessy!
Ieder bedrijf begint klein. Zelfs Steve Jobs begon ooit in zijn garage en kijk naar wat hij allemaal heeft bereikt! Sommige bedrijven blijven ook klein, maar er zijn ook genoeg bedrijven die het streven hebben om net zo groot als Apple te worden.
Dat is een hele goede vraag. Hoe gaat het er nu bij jullie aan toe? Overal stapels ongesorteerde papieren in dikke mappen? Behoefte om te groeien, maar wil je geen extra personeel aannemen? Dan is het tijd om te automatiseren.