Hoe zorg ik dat ik in de toekomst makkelijk kan groeien?

Ieder bedrijf begint klein. Zelfs Steve Jobs begon ooit in zijn garage en kijk naar wat hij allemaal heeft bereikt! Sommige bedrijven blijven ook klein, maar er zijn ook genoeg bedrijven die het streven hebben om net zo groot als Apple te worden. Maar hoe bereid je je daarop voor? Hoe zorg je ervoor dat je nu al een goede basis legt om in de toekomst makkelijk te kunnen groeien? Dat is waar we het in deze blog over gaan hebben.

Lees verder

Wat kan AI betekenen voor de groei van jouw bedrijf?

De cashflow van bedrijven die binnen de komende vijf tot zeven jaar Artificial Intelligence (AI) gaan gebruiken verhoogt met 120%, terwijl deze bij de bedrijven die niet met deze trend meegaan met 23% zal dalen (McKinsey). Dat is echt een enorm verschil. Wat nog meer shockerend is, is dat minder dan 10% van de bouw en transportbedrijven AI gebruikt (CBS). Het lijkt bijna wel alsof ze verlies willen draaien. Het verhogen van jouw cashflow is natuurlijk al een heel groot pluspunt om voor AI te kiezen. Maar naast cashflow kan AI nog veel meer betekenen voor jouw bedrijf.

Lees verder

4 tips voor een hogere klanttevredenheid

Klanttevredenheid verhogen, waarom wil ik dat? Klanttevredenheid is een voorspellende factor voor meer verkopen. Wanneer klanten tevreden zijn met jouw product of dienst zijn zij eerder geneigd om terug te komen naar jouw bedrijf (bron). Daarnaast zijn zij sneller bereid jou te helpen met het krachtigste marketingmiddel: mond-tot-mondreclame! Hierdoor krijg jij dus nog meer (blije) klanten en daar wordt jij weer blij van. Maar hoe verhoog je die klanttevredenheid? We hebben hier vier tips voor je op een rijtje gezet.

Lees verder