Planbot geeft je planner intelligente suggesties voor wanneer afspraken het beste kunnen worden ingepland. Hierbij houdt Planbot rekening met de beschikbaarheid van je klant en de meest duurzame routes voor je buitendienst.
Als je een afspraak gaat inplannen moet je met meerdere zaken rekening houden. Wanneer is je klant bijvoorbeeld beschikbaar en rijdt er op dat moment een buitendienstmedewerker in de buurt? Gelukkig kan je dit vanaf nu overlaten aan Planbot, die afspraak momenten voorstelt aan de hand van de voorkeur van je klant en je bestaande planning. Benieuwd hoe?
Door gebruik van slimme AI technologie kan Planbot voorspellen hoe jouw planning er in de toekomst zal uitzien. Zo kan Planbot inspelen op nieuwe afspraken die binnenkomen er wordt je planning steeds efficiënter.
Jouw planners zijn natuurlijk experts als het gaat om plannen in jouw bedrijf. Daarom wil Planbot erg graag van hen leren! Door middel van AI leert Planbot van elke handeling die er in Bessy wordt gedaan en weet Planbot precies wat er bij jullie bedrijf past. Zo worden zowel je planners als Planbot steeds beter in slim plannen.
In het planportaal kunnen je klanten gemakkelijk zelf hun afspraak inplannen. Ze kunnen kiezen uit de afspraak momenten die Planbot gegenereerd heeft op basis van jouw planning. Dit is niet alleen heel handig, maar verhoogt ook de klanttevredenheid en bespaart de planning een hoop tijd.
Niemand houdt van te veel rijden. Wij ook niet. Daarom hebben we ervoor gezorgd dat Planbot afspraken altijd zo inplant dat ze onderdeel worden van een duurzame route. Zo hoef jij een stuk minder heen-en-weer te rijden én verminderen we samen de CO₂ uitstoot.
Je kan Bessy gemakkelijk koppelen met andere softwarepakketten binnen jouw bedrijf. Zo kan je via Slack direct een afspraak inplannen, afspraken delen met je Outlook agenda en facturen aanmaken in je boekhoudsoftware.