Met Bessy plan je niet langer handmatig. Klanten kunnen zelf een afspraak kiezen via het klantportaal — wanneer het hen uitkomt. Planbot AI berekent automatisch de best passende momenten op basis van beschikbaarheid, reistijd en klantvoorkeuren.
Je wilt de klant laten kiezen uit meerdere opties, maar je wilt ook dat de afspraak goed aansluit in je planning zodat je geen onnodige kilometers rijdt. Daarom zoekt Planbot in de planning naar meerdere afspraak momenten die passen bij de voorkeuren van je klant en jouw bestaande planning.
Zodra de klant een moment kiest, wordt de afspraak direct toegevoegd aan je planning. Alles verschijnt automatisch in het planbord of synchroniseert met je agenda in Outlook of Google Agenda. De klant ontvangt meteen een bevestiging per e-mail of sms.
Met Bessy automatiseer je klantcommunicatie op jouw manier. Verstuur automatisch uitnodigingen, bevestigingen of meldingen op het juiste moment. Zo voelt communicatie persoonlijk, maar kost het je geen extra tijd.
Minder tijd kwijt zijn aan het opstellen van e-mails, zonder daarbij je persoonlijke noot te verliezen? Dit kan door e-mail templates te gebruiken in Bessy. In de backoffice kan je templates samenstellen voor verschillende momenten. Deze e-mail templates worden vervolgens op het moment van versturen vanzelf aangevuld met specifieke afspraak gegevens.
Wil jij ontdekken of het Bessy platform echt bij jou past? Ontdek Bessy gratis in 30 minuten.