Klantcontact automatiseren

Automatisch persoonlijk contact onderhouden

Als field service bedrijf moet je goed contact onderhouden met je klant. Dit kost je binnendienst aardig wat tijd. Maar wat nou als je dit contact geheel kan automatiseren, zonder dat het zijn persoonlijke noot verliest? Precies, daar wil je natuurlijk meer over weten. Met Bessy kan je automatisch persoonlijke berichten versturen wanneer jij dat wilt.

  • Verhoog je klanttevredenheid
  • Automatisch maar toch persoonlijk contact
  • Professionele berichten versturen
Persoonlijk contact

Persoonlijke mail templates maken met variabelen

In Bessy kan je gemakkelijk mail templates maken die bestaan uit tekst en variabelen. De variabelen worden bij het verzenden van de e-mail automatisch gevuld met specifieke bedrijfsgegevens en afspraak informatie. Denk bijvoorbeeld aan de klantnaam, geplande werkzaamheden en de datum van de afspraak. Hierdoor is elk e-mail persoonlijk, ondanks dat deze automatisch wordt verstuurd.

Automatisch op de hoogte

Kies zelf wanneer je klant een bericht ontvangt

Wil je de klant automatisch een bericht sturen wanneer de afspraak is ingepland? Of laten weten wanneer je buitendienst onderweg is? Dat kan gemakkelijk met automations in Bessy. In een automation kan je aangeven op welk moment je wil dat er een template naar de klant wordt verstuurd. Door dit te automatiseren weet je zeker dat je klant altijd op de hoogte is.

Berichten met bijlages

Documenten en rapportages direct meesturen

Zijn de werkzaamheden uitgevoerd? Dan wil je klant misschien graag een opleverrapport ontvangen. In Bessy kan je documenten en rapportages direct meesturen met je bericht. Deze documenten worden automatisch gevuld met desbetreffende afspraak informatie en vervolgens met je geautomatiseerde bericht meegestuurd. Hier hoef je dus niet meer naar om te kijken!

Klantcontact automatiseren in Bessy

Klanten weten altijd waar ze aan toe zijn

Door je klantcontact te automatiseren bied je zowel je klant als je team zekerheid. Je team kan er namelijk zeker van zijn dat er altijd een bericht naar de klant verzonden wordt. Voor je klant geldt dat zij altijd op de hoogte zijn van ontwikkelingen rondom hun afspraak. De communicatie zal dus altijd op rolletjes lopen. En dat zonder dat jij er iets voor hoeft te doen.