
Haal jij energie uit het helpen van gebruikers en vind je het leuk om support te bieden binnen een softwareplatform? Lees dan snel verder, want deze vacature voor Customer Support Specialist bij Bessy is jou op het lijf geschreven.
Laten we beginnen met een voorstelrondje. Wij zijn Bessy, een enthousiast en ambitieus softwarebedrijf uit Nederland met een kantoor op Bonaire. Met ons field service platform zorgen wij ervoor dat field service bedrijven elke dag zorgeloos en met veel plezier kunnen werken. In Bessy kunnen zij automatisch een planning maken, klantcontact onderhouden en werkzaamheden registreren. Natuurlijk kunnen we je nog veel meer vertellen over Bessy, maar deze vacature gaat niet om ons… het gaat vooral om jou!
Jij gaat er namelijk voor zorgen dat nieuwe en huidige gebruikers met veel plezier in Bessy blijven werken. Als Customer Support Specialist beantwoord je vragen en sta je klaar voor onze gebruikers, en help je nieuwe bedrijven op weg door het platform in te richten en hen wegwijs te maken in Bessy.
Werken bij Bessy betekent: mooie arbeidsvoorwaarden met veel ruimte om te leren, inspireren en je creativiteit te gebruiken. Daarnaast zorgen we ervoor dat je zorgeloos kan werken op een stralende Macbook met alle tools die je nodig hebt. Je werkt vanuit een plek met uitzicht op zee en de Caribische borrels en teamuitjes zijn ook zeker het benoemen waard. Kortom werkplezier staat bij ons namelijk op de eerste plek.
Vanuit de rol van Customer Support Specialist kun je doorgroeien naar Customer Success Manager waar je gebruikers niet alleen ondersteunt, maar ook actief relaties onderhoudt, kansen voor upsell benut en analytische vraagstukken oplost.
Is deze baan als Customer Support Specialist bij Bessy jou op het lijf geschreven? Stuur dan je cv en motivatie op via de chat rechtsonder op onze website