Customer Success Manager
Hi, wij zijn Bessy een software startup uit Utrecht. Met onze software oplossing brengen wij een krachtige tool op de markt op het gebied van ‘Field Service Automation’. Het is onze missie om complexe taken te automatiseren en deze op slimme en efficiënte wijze te integreren tussen de binnen- en buitendienst van servicegerichte E-commerce bedrijven en hun klanten.
Waarom ben jij onmisbaar?
Als Customer Success Manager vorm jij de brug tussen ons commerciële en technische team. Jij wordt opgeleid om sturing te geven en altijd in contact te staan met onze gebruikers. Wanneer er een nieuwe gebruiker tekent sta jij al te trappelen om het contact over te nemen van sales. Jij verzorgt de on-boarding en implementatie en maakt de gebruikers wegwijs binnen hun Bessy omgeving. Dit alles om de gebruikers het maximale uit hun Bessy oplossingen te laten halen. Ook onderhoud jij als centraal aanspreekpunt de persoonlijke relaties met al onze gebruikers.
Wie ben jij
Vind jij het leuk om je in een ander te verdiepen en ben jij een pro in luisteren? Houd jij ervan om vraagstukken op te lossen? Dankzij jouw commerciële inzicht heb jij een neusje voor upselling en in onze continu veranderende omgeving blijf jij altijd gestructureerd te werk gaan. Proactief? Dat hoeven wij je niet te vragen. Dat ben jij!
Verder ben jij:
Bij ons ga jij
Wij zoeken iemand die
Wat bieden wij
Ben jij die enthousiaste en getalenteerde Customer Success Manager die samen met ons de volgende stap durft te zetten in ‘Field Service Automation’? Twijfel dan niet! Voor je het weet tover jij bij onze gebruikers die glimlach op hun gezicht.