Customer Success Manager

Hi, wij zijn Bessy een software startup uit Utrecht. Met onze software oplossing brengen wij een krachtige tool op de markt op het gebied van ‘Field Service Automation’. Het is onze missie om complexe taken te automatiseren en deze op slimme en efficiënte wijze te integreren tussen de binnen- en buitendienst van servicegerichte E-commerce bedrijven en hun klanten. 


Waarom ben jij onmisbaar?

Als Customer Success Manager vorm jij de brug tussen ons commerciële en technische team. Jij wordt opgeleid om sturing te geven en altijd in contact te staan met onze gebruikers. Wanneer er een nieuwe gebruiker tekent sta jij al te trappelen om het contact over te nemen van sales. Jij verzorgt de on-boarding en implementatie en maakt de gebruikers wegwijs binnen hun Bessy omgeving. Dit alles om de gebruikers het maximale uit hun Bessy oplossingen te laten halen. Ook onderhoud jij als centraal aanspreekpunt de persoonlijke relaties met al onze gebruikers.

Wie ben jij

Vind jij het leuk om je in een ander te verdiepen en ben jij een pro in luisteren? Houd jij ervan om vraagstukken op te lossen? Dankzij jouw commerciële inzicht heb jij een neusje voor upselling en in onze continu veranderende omgeving blijf jij altijd gestructureerd te werk gaan. Proactief? Dat hoeven wij je niet te vragen. Dat ben jij!

Verder ben jij:

  • Enthousiast en nieuwsgierig aangelegd
  • Goed in de Nederlandse en Engelse taal (zowel schrift als spraak)
  • HBO opgeleid
  • Oplossingsgericht
  • Niet uit het veld te slaan

Bij ons ga jij

  • onboarden nieuwe klanten binnen hun Bessyomgeving
  • Bestaande klanten activeren en helpen met (nieuwe) oplossingen en features
  • Upsell mogelijkheden herkennen
  • Producttrainingen geven
  • Vragen beantwoorden (support)
  • Analytische vraagstukken oplossen
  • Relaties met klanten/gebruikers onderhouden
  • Feedback omzetten naar productontwikkeling

Wij zoeken iemand die

  • 5 dagen per week wilt knallen
  • Affiniteit heeft met computers en software
  • Oplossingsgericht denkt
  • Efficiënt en gestructureerd werkt
  • Communicatief zeer sterk is
  • Empathisch, flexibel en vooral heel enthousiast is
  • Zijn energie niet uit drankjes haalt, maar uit klanttevredenheid
  • Het team verrast met inspirerende ideeën en nieuwe inzichten
  • Relevante werkervaring heeft

Wat bieden wij

  • Een marktconform salaris
  • Vrijheid en verantwoordelijkheid in je positie
  • Je bouwt samen met ons aan iets GROOTS
  • Je leert sneller, slimmer en empathisch denken
  • Ruimte voor jouw eigen ontwikkeling en visie
  • Een werkplek op loopafstand van station Maarssen
  • Een jong en gemotiveerd team
  • En een onvergetelijk potje pingpong tijdens de vrijdagmiddagborrel

Ben jij die enthousiaste en getalenteerde Customer Success Manager die samen met ons de volgende stap durft te zetten in ‘Field Service Automation’? Twijfel dan niet! Voor je het weet tover jij bij onze gebruikers die glimlach op hun gezicht.