Vacature Customer Success Manager

Laat jij elke klant met succes in Bessy werken?


Lijkt het je leuk om klanten wegwijs te maken in een software platform? Haal je energie uit het oplossen van vraagstukken en ga je geen uitdaging uit de weg? Onderhoud je graag proactief klantrelaties? Lees dan snel verder, want deze vacature voor Fulltime Customer Success Manager bij Bessy is jou op het lijf geschreven.

Wij zijn Bessy, een enthousiaste en ambitieuze software start-up uit Nederland. Met ons Field Service Platform zorgen wij ervoor dat fieldservice bedrijven elke dag zorgeloos en met veel plezier kunnen werken. In Bessy kunnen zij onder andere (automatisch) een planning maken, klantcontact onderhouden en werkzaamheden registreren. Natuurlijk kunnen we je nog veel meer vertellen over Bessy, maar deze vacature gaat niet om ons… het gaat om jou!

Jij gaat er namelijk voor zorgen dat nieuwe klanten vliegensvlug in Bessy aan de slag kunnen en dat onze huidige klanten met veel plezier in Bessy blijven werken. Als Customer Succes Manager verzorg je implementaties, beantwoord je vragen en sta je 24/4 klaar voor onze klanten en gebruikers. Wat je daarvoor terug krijgt? Ruimte om te leren, inspireren en je creativiteit te gebruiken. Oh, en heel veel werkplezier natuurlijk. Daarnaast zorgen we ervoor dat je zorgeloos kan werken op een stralende Macbook met alle tools die je nodig hebt.

En hadden we al gezegd dat je dit alles vanuit het Caribische Bonaire doet? Nee? Bij deze: Bessy gaat vanaf maart ook op Bonaire werken. We hebben hier een mooie kantoorruimte waar we als team kunnen samenwerken en brainstormen. Beeld je eens in, je laptop openklappen in de zon en elke dag afsluiten met een duik in de zee. Als dat niet klinkt als een perfecte werkdag...

Nu even alles op een rijtje. 👇

Wat ga je doen

  • Nieuwe klanten onboarden in hun Bessy omgeving;
  • Bestaande klanten activeren en helpen met (nieuwe) oplossingen en features;
  • Upsell mogelijkheden herkennen;
  • Producttrainingen geven;
  • Vragen beantwoorden (support);
  • Analytische vraagstukken oplossen;
  • Relaties met klanten/gebruikers onderhouden;
  • Feedback omzetten naar productontwikkeling.

Wie ben jij

  • Je bent 32 uur per week beschikbaar;
  • Je woont op Bonaire of wilt naar Bonaire en daar nog minimaal een jaar blijven;
  • Je hebt minimaal 3 jaar ervaring in een soortgelijke functie;
  • Je hebt minimaal een HBO opleiding;
  • Je bent enthousiast (net zoals wij!);
  • Je hebt affiniteit met software en remote werken;
  • Je spreekt en schrijft vloeiend en foutloos Nederlands en Engels.

Wat bieden wij

  • Een uitdagende functie in een groeiende start-up;
  • Vrijheid en ruimte om jezelf te ontwikkelen;
  • Een marktconform salaris met uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden zoals 20 vakantiedagen;
  • Een stralende Macbook, Apple Airpods en alle daarbij behorende tools om fijn te kunnen werken;
  • Caribische teamuitjes;
  • Een gratis sportabonnement;
  • Flexibele werkuren;
  • Mogelijkheden tot remote werken, zodat je over een jaar ook vanuit een andere plek kan werken;
  • Heel veel fun in the sun met een enthousiast team!

Kan jij niet wachten om ons team op Bonaire te versterken? Neem dan snel contact met ons op via jobs@bessy.nl.